kontors_nisse1 Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 :rolleyes: hur fångar man celebi och mew och mewto på crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 :rolleyes: hur fångar man celebi och mew och mewto på crystal det går inte, helt omöjligt, impossible, kapput, nada, finito etc. kan bara få dem genom en pokémon tour och dem slutade åkar för flera år sedan. men du kan byta till dej dem. :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 men om du har pokemon gul så kan du få mewtwo!jag har en och linkade den till mitt pokemon cristal!och jag kopierade massor av mewtwos :D men jag har en teori om att ifall man har SETT alla pokemon på pokemon gul så kanske man kan få mew...vet ej....men håller på att samla.....massor....och om man har sett alla pokemon på silver guld eller cristal.så kanske man får celbi...men jag har INGEN aning alls om det det e bara det jag tror...smart tänkt va? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg