kulpojkenc4 Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Jag har haft mitt Wii ett år nu. Jag har skaffat ett Pokémon Battle Revolution, men kommer inte ut online... Har idag varit i affären och fått en ny skiva,men det funkar fortfarande inte. Är det fler som har problem? Jag söker "Battle Someone" och blir disconnected hela tiden med kod 86070. :( HJÄLP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 du kanske måste uppdatera internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kulpojkenc4 Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 du kanske måste uppdatera internet. Vi har uppdaterat internet. Är det lättare att komma ut om man har en kompis att spela med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Måste ställa standardfrågan, du har kopplat ihop ditt Wii med internet va? Och alla internetkrävande kanaler (Forecast, News, Shop m.m.) fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 http://www.wiierror.com/errors.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kulpojkenc4 Skrivet 30 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Ja precis. Allt har funkat innan. Forcast mm och vi har ett trådöst bredband, snabbt!! Vi har varit inne på Wiierror och kollat koder och följt deras instruktioner. Igår kväll ändrade vi kanal på routern och det hände nog nåt iaf för i morse kom jag fran EN GÅNG och då sa spelet att no opponent found, men sen var det samma igen.... Disconnected kod 86070... Nu har snart en vecka gått och jag funderar faktiskt på att lämna tillbaka det här spelet.......... Har du nåt tips.....???? :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Det var ju konstigt.Kan vara nåt fel på konsollen vilket jag inte tror för att det andra funkar ju.Om du verkligen vill köra online så lämna tillbaka spelet om du inte kan laga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 har du nått annat spel där du har kört online på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Men om News channel och det funkar är det fel på spelet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.