Hoppa till innehåll

Ardamax Keylogger


Gäst Aso100
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

 

 

jag har provat med ardamax keylogger allså "Remote Installation" och det funka bra fast sen när jag skickar den till mina vänner och dem öppnat den så skickas inte deras logfiler till den mapp jag väljt + att jag har en ftp server och jag har skrivit mina ftp logins informationer fast det står bara det går inte att ansluta till ftp servern eller ibland när jag använder email allså kanske [email protected] och det går inte jag har provat att skriva in min email adress och sen tryckt på find men sen står det mx1.hotmail.com sen så trycker jag på test och det funkar inte det säger samma sak " kan inte ansluta till servern" om någon ger mig en lösning till detta och jag kan se deras logfiler och det skickas till min email eller till min ftp server + en bind prrogram så ger jag ut 400 fm! men det får vara malware/virus/trojan/spyware eller sånna skit fri! ni kan skicka en länk eller till mitt email det är [email protected] allså adda mig i msn eller skicka en direkt länk och en guide här! elr i pm

 

 

och ardamax keylogger loggar inte det jag skriver varför????????

Redigerat av Aso100
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...