Gäst Pikachu Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Fins det något fusk så att man får forest level i multiplayer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 nej..man måste klara nån bana på en viss tid...tyvärr finns det inga fusk... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 För att få svärd på multplayer: Spela första uppdraget det med banken.. När du börjar så gå fram till expediten och tryck: L L L innan hon säger "Can i help you?" När hon precis har sagt den tryck R R R då säger hon "Aa, Mr. Bond the _______ (Kommer inte ihåg) Waitiong for you" Efter det tryck A B A R L R R samtidigt som du har kursen framåt..avsluta sedan uppdraget och kör multiplayer så kan du hitta ett svärd på alla spel typer lite över allt på alla banor, OBS det är sällsynt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 när jag gjort som du sa med 3 R så säger hon inte aa, Mr. Bond the____ is waiting for you?" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Det ska hon göra kanske inte exakt så men nå't i den stilen.. Förrsten kolla detta fusk: Spela banan Underground och när du ska desamera bomben så stanna den på 0:07 så får du fullt liv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 det funkade däremot för mig...det behövde jag då jag hade skitlite liv på 00 agent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg