Gäst Xarph Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Hej alla på fuska :D Jag tycker att det skulle vara fin-fint med ett guide forum där folk kan lägga upp t.ex photoshop guider och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Subforumet till Grafik, Proggramerings; Feedback är väl till för sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Subforumet till Grafik, Proggramerings; Feedback är väl till för sånt. ja, lägg upp dom där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 men jag tänkte mer så man slipper leta efter alla guider Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Feedback har inte så många trådar. Därför är det lätt att hitta där. Men ändå är ett Guide forum bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 gör ett gruppforum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 (redigerat) men jag tänkte mer så man slipper leta efter alla guiderDu vill att fuska ska göra ett forum för ex. grafik guider, men det finns ju ett feedback forum.Du skriver att det blir svårt att hitta en guide som man vill titta på som exempel. Men skulle det inte bli lika svårt att hitta rätt guid i guidforumet också då det skulle enbart innehålla guider ? Redigerat 31 December 2007 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Användare gjorde förr guider i grafik forumet, dem borde flyttas till Feedback. Annars så, varför behöver du guide forum? Finns miljontals sidor där du kan få guider/tutorials? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Hej alla på fuska :D Jag tycker att det skulle vara fin-fint med ett guide forum där folk kan lägga upp t.ex photoshop guider och sånt. the tavern är ett PS GF där det finns lite tutorials till PS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.