JosJuice Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 (redigerat) OK, det är många som har frågat hur man kommer till det åttonde gymet, det i Sunyshore City, så här är en tråd om det. För att komma till Sunyshore måste du ha gjort det här: 1. Besegrat det sjunde gymet (i Snowpoint City) 2. Gått till alla tre sjöar. 3. Besegrat Team Galactic på deras högkvarter i Veilstone City. 4. Mött Dialga/Palkia (Dialga om du har Diamond, Palkia om du har Pearl) Och eftersom att det kan vara lite klurigt att hitta Dialga/Palkia så har jag skrivit om det också: 1. Starta vid Oreburgh City, ta med dig Pokémonar som kan: Surf, Rock Climb (hittas på Route 217) och Strength. Fly rekommenderas, men du behöver inte det. 2. Gå mot Hearthome City. 3. Ganska snart kommer du till Mt. Coronet. Nu kanske du undrar "Måste jag gå på det här hållet? Kan jag inte gå från Celestic Town/Snowpoint City/något annat?" Tyvärr, du måste gå från Oreburgh City. 5. Använd Surf och surfa över vattnet. 6. Gå lite höger. 7. Använd Rock Climb. 8. Fortsätt vidare. Det kan ta ett litet tag att klura ut vart du ska, men det ska inte vara för svårt. Om du kör fast, prova att gå lite bakåt och se om det är något du missade. Det var nog allt! Jag skulle vara väldigt glad om tråden blev klistrad. Redigerat 5 Januari 2009 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 (redigerat) bra tråd fick mycket hjälp av den hoppas den blir klistrad :D men hur kommer man till tredje sjön? det står ju två killar ivägen Redigerat 31 December 2007 av Shoulder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Ja,det undrar jag med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 4 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Har ni klarat sjunde gymet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 4 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Konstigt... Har du varit vid de andra två sjöarna då? Om du har det, prova att prata med de som blockerar vägen. Kanske hjälper... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 har provat men det funkar inte. men jag har inte klarat av det där TG HQ i Veilstone city man måste ju ha nån special nyckel för att komma in hur får man den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Det är en Grunt som står utanför Galactic HQ, prata med honom. Men om jag minns rätt måste man ha varit vid alla sjöarna först... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 det står ingen grunt där utanför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 19 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Det finns två ingångar i Veilstone... Har du kollat båda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 jag tycker det var ett bra tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isberg22 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Men det står en grunt i vägen för mej <_< och han säger "i´m hopelessly lost! please don´t pay attention to a lowly grunt without any pokemon!" och så vänder han sej om och säger inget mer.hjälp men snälla har spela jätte länge och fattar inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg