JosJuice Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Men det står en grunt i vägen för mej <_< och han säger "i´m hopelessly lost! please don´t pay attention to a lowly grunt without any pokemon!" och så vänder han sej om och säger inget mer.hjälp men snälla har spela jätte länge och fattar inget.I vilken del av Mt. Coronet gick du in? Den övre eller den undre? Det är den undre som är rätt ingång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isberg22 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Övre eller undre???? :( Hur vet jag skillnaden?????? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Övre eller undre???? :( Hur vet jag skillnaden?????? :(Undre är den som ligger vid Oreburgh-Hearthome. Övre är vid Eterna-Celestic-Snowpoint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isberg22 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Övre eller undre???? :( Hur vet jag skillnaden?????? :(Undre är den som ligger vid Oreburgh-Hearthome. Övre är vid Eterna-Celestic-Snowpoint. Jaha den undre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Övre eller undre???? :( Hur vet jag skillnaden?????? :( Undre är den som ligger vid Oreburgh-Hearthome. Övre är vid Eterna-Celestic-Snowpoint. Jaha den undre. Gå lite bakåt och leta efter en alternativ väg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isberg22 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Övre eller undre???? :( Hur vet jag skillnaden?????? :( Undre är den som ligger vid Oreburgh-Hearthome. Övre är vid Eterna-Celestic-Snowpoint. Jaha den undre. Gå lite bakåt och leta efter en alternativ väg. Har typ gjört det i 20 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Övre eller undre???? :( Hur vet jag skillnaden?????? :( Undre är den som ligger vid Oreburgh-Hearthome. Övre är vid Eterna-Celestic-Snowpoint. Jaha den undre. Gå lite bakåt och leta efter en alternativ väg. Har typ gjört det i 20 timmar Ok, då vet jag inte... Du har väl gått igenom de snöiga delarna av Mt. Coronet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isberg22 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Övre eller undre???? :( Hur vet jag skillnaden?????? :( Undre är den som ligger vid Oreburgh-Hearthome. Övre är vid Eterna-Celestic-Snowpoint. Jaha den undre. Gå lite bakåt och leta efter en alternativ väg. Har typ gjört det i 20 timmar Ok, då vet jag inte... Du har väl gått igenom de snöiga delarna av Mt. Coronet? ja.Men nu hitta jag en annan väg :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jocke97 Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 (redigerat) hur kommer jag in i 8:e gymmet då? :o behöver inget svar, hittade ledaren i en fyr så att han gick till gymmet Redigerat 19 Juni 2009 av jocke97 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreenOne Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 HJÄLP? ska man andvända master ball på DIALGA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 HJÄLP? ska man andvända master ball på DIALGA?Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreenOne Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 HJÄLP? ska man andvända master ball på DIALGA?Nej Vad ska man andvända då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg