negR Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Inte få en enda varning 2008. Försöka göra "Anime Fusion" störst och bäst på hela forumet. Anime Fusion, huh? Är det inte en grupp på apberget.se som heter så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gizmoe Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Mitt nyårslöfte blir nog att försöka bli av med en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Inte få en enda varning 2008. Försöka göra "Anime Fusion" störst och bäst på hela forumet. Anime Fusion, huh? Är det inte en grupp på apberget.se som heter så? Är det? Jag må bo i umeå men jag är inte inne på den sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Försöka att inte få en varning under hela 2008 och försöka få 20 medlemmar i Fotbolls gruppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 (redigerat) Att inte få en varning. (Utan två :-P) Att anmäla alla inlägg jag anser är olämpliga. Att försöka vara så aktiv som möjligt på detta underbara forum med alla underbara människor. Redigerat 1 Januari 2008 av TheWho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Inte få en enda varning 2008. Försöka göra "Anime Fusion" störst och bäst på hela forumet. Anime Fusion, huh? Är det inte en grupp på apberget.se som heter så? Är det? Jag må bo i umeå men jag är inte inne på den sidan... Inte jag heller men för ett bra tag sen jag var inne på det var jag med i en grupp vid samma namn. Var typ den populäraste gruppen på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Ska inte får några variningar och försöka vara mer aktiv. Och jag vill n ranken mini fuskare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Jag ska ha skrivit 2000 inlägg och vara i #3 Mini Fuskare, minst. Och jag ska inte heller få någon varning. Jag ska även försöka vara lite mer aktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 (redigerat) Jag har också kommit på någon till 2000 inlägg (400 inlägg borde jag klara..) gå upp 2 ranker Inga varningar Anmäla alla inlägg som är dåliga Ta bort 2 varningar Ge blue ghost 20.000 fm Ha 500 fm i fickan som en normal dag (jag tog absolut inga ideer från medlemarna här.. :P) Nu ska vi se.. Redigerat 1 Januari 2008 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 att inte få en varning ska bli mini fuskare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Öka snittet på inlägg per dag från 3.45 till 3.50 + Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.