Vendetta Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 (redigerat) Varför ska man köpa/sälja virtuella saker? Jag fattar inte, folk köper bara för att verka coola. Dom scammar för att dom tror dom är nått! Läs dessa INNAN ni går in på RuneScape och Tibia forumet! Admins egna ämne! Reglerna på Fuska.se Jag får nog en varning efter ha skrivit detta, men det skiter jag i. Ni ger fuska.se dåligt rykte och spammar ner hela forumet! Cirka 78% på RuneScape forumet säljer/köper delvis scammar! SKÄRP ER! Redigerat 31 December 2007 av CrossFall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jack93 Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 jag håller med :( det är bara en j*vla massa "säljningstrådar" i det här forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Anmäl de trådar som bryter mot reglerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Jag låser på grund av att tråden bryer i mot §1.11 & 1.19. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg