Vendetta Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Vad är Red Ring Of Death? Kan tyvärr inte söka på fuska.se så klaga inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Okej att Fuska.se inte funkar att söka på men google da? Red ring of death Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 1 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Okej att Fuska.se inte funkar att söka på men google da? Red ring of death Oj, glömde bort google. Förlåt Google. :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Red Ring Of Death är så himla dåligt köp PS3 istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Om du inte har något att tillföra så låt bli att skriva, håll dig till PS3 forumet din j*vla fanboy! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hallehee Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Red Ring Of Death är så himla dåligt köp PS3 istället. men orka klaga..bara för du gillar PS3 kan du vel ge f*n i om de finns folk som har 360? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 när jag startade mitt 360 för några dagar sen så hade jag en red ring of death! då blev man skraj. men det va bara scart-kontakten som inte var riktigt i. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gizmoe Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 när jag startade mitt 360 för några dagar sen så hade jag en red ring of death! då blev man skraj. men det va bara scart-kontakten som inte var riktigt i. :lol: Ojdå, där hade du tur ;) Själv så har det aldrig hänt mig något likanande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Jag låser för att tråden har spårat ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg