JonteFire2 Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Ja, hur tar man bot sakerna! Jag gjorde en liten swimming pool för att jag skulle döda en sim för jag ville inte ha den kvar :lol: och nu undrar jag hur man tar bort den. Detta gäller även andra saker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Om du ska ta bort swimming pool så ska du gå in där man bygger en sådan. sedan håller du inne shift och markerar hela poolen. Sen har du tagit bort den. Om du ska ta bort andra saker lätt skriver du in move objects on och markerar en sak och klickar på delete. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 31 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 fusket funkar inte! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majkie1 Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Och hur tar men bort väggar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 2 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 ja. det undrar jag oxå :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 tryck på hamarn när du är i bygg menyn o sän tryck på föremålet du ska ta bort :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) Det heter Moveobjects on sen när du ska stänga av det skriver du Moveobjects off Läs manualen? Asså det är så simpelt, har du en pool t.ex gå till pool saken i katalogen sen håll ner CTRL sen låtsas som om du bygger över poolen sen kan du släppa ner musen då är den borta efter ni släppt musen kan ni släppa CTRL knappen. Funkar också till väggar. Kommer inte ihåg om det var Shift elr CTRL ni ska hålla ner. Testa båda! Redigerat 23 Februari 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg