Hoppa till innehåll

Hur Får Man Volvo 240 Turbo På Gta San Andreas

Johnlindh

Rekommendera inlägg

• 1 år senare...

jag har volvo och jag laddade ner den på www.gta-worldmods.de

när du kommer in på sidan står det downloads-news och community, gå in på downloads-news.

sedan laddar du ner volvon genom att trycka på cars i san andreas länken på väster sida, då kommer det att komma upp massa märken, tryck på den du gillar,t.e.x volvo 240, då kommer det stå download till höger, tryck där och spara den på skrivbordet.

sen måste du jadda ner en fil som heter san andreas mod installer 2.0, den hittar du genom att söka på san andreas mod installer uppe i högra hörnet, spara den också på skrivbordet.

sedan när du gjort det ska det finnas en icon på skrivbordet som heter san andres mod installer, gå in på den och tryck på install mod, sedan går du in på browse längs ner inte den där uppe, och så letar du på din bil, när du gjort det tryck på den en gång och tryck sedan på öppna, och tryck sedan på continue, sedan ska du trycka på continue igen, sedan ska du skriva ett namn och välja vilken bil den ska ersätta, och tryck sedan på install och sen på play san andreas, sen är det klart.

men du måste leta på den på själv sen.

ja, tack för mig då och hoppas det funkar för dig:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • Skapa ny...