reminell Skrivet 8 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 vill ha allt så jag får bort det skriv en länk snälla!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Multi Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 jag använder bara IE pop-up blockern och Google tool bar sak :P har inte sett en pop-up på as länge :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Detta är ett virus vet du vad reklam hemsidorna heter? alltså det som kommer upp vad står det för reklam hemsida? gå sen in på min dator och tryck på ta bort och lägg till program.. jag har haft samma problem och då var det righttonadz och då fanns det nåt som hette så så tog bara bort de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Om det är på fler än en sida ladda ner följande program: Ad-Aware Spybot Search & Destroy CCleaner Kör alla program. Ladda sedan ner Firefox 2 och använd det för alltid. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Firefox är ett jättedåligt svar. Det hjälper honom ingenting! IE funkar med sin popupblocker. Om han har ett virus som vissa tror så ger det inte ett dyft att skaffa firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reminell Skrivet 12 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 om det är ett virus hur hittar man det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 om det är ett virus hur hittar man det??? Ja det brukar man göra med ett virus program. Du har väll något sådant på datorn? Om du har det så är det bara att köra det och se om dne hittar något. Se bara till så du har de nyaste vrius definitionerna innan du kör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Skaffa google toolar skitbra på att blockapopups =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Tror att det är virus. Hade så på den gamle datorn innan man ominstallerade burken. Använde Mozilla o det kom upp en massa IE rutor me massa spam sidor o skit, så... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Firefox är onödigt. Räcker med att bara installera ett "Självstående" Pop-up blockerar program som arbetar utmed IE. Håller verkligen med. Jag hade Firefox förut, men pallade inte ha det för alla plugins osv som man måste installera. IE 7 fungerar skit bra, inga pop-ups osv även fast man är inne på lite skumma sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.