Hoppa till innehåll

Lvl 45-70


Mintplanta

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Man kmr ju dit me båt lr zeppelinare från typ norra eastern kingdoms så en del säger att silvermoon city blir nya orgrimmar. För allys vet jag inte men det blir någ kanske båt från menethill harbor

Redigerat av Thehammer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho
Ser mindre ut, ja. Precis som Sverige ser större ut än vad det är på världskartan.

 

Det är för att man inte kan avbilda ett runt jordklot på ett platt papper. Helt annan sak.

 

Du kan inte zooma in Northrend på kartan heller eftersom att den inte skulle få plats. Bara för att den ser mindre ut i formen betyder det inte att det är mindre...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Saken hör inte riktigt till ämnet, men jag håller med Crys

Nej, men jag måste besvara ett påstående som Blizzard själv har sagt emot, så du håller alltså inte med den säkraste källan som finns när det gäller WoW?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan inte zooma in Northrend på kartan heller eftersom att den inte skulle få plats. Bara för att den ser mindre ut i formen betyder det inte att det är mindre...

 

Man kan inte zomma in Outland heller, för då skulle man bara se en kontinent. Men det kan vara möjligt att Northrend är lite störren än Outland, vem vet. Kan du länka källan?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...