Julihann Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Om jag tror rätt så har med med modell och funktion att göra? Om inte ... vad är det då? Varför jag frågar? Ja, jag vill kanske ha en! Jag undrar också det normala priset för en xbox (och 360) Tacksam för svar!! MVH Från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Du kan knappt få tag i en Xbox idag, de finns bara hos några få inte så "kända" åtreförsäljare. Men några utav skillnaderna är: Ny design Bättre hårdvara HD Bättre Xbox Live Men om du tänker på att köpa en av de så köp absolut Xbox 360 och inte Xbox, de kostar ca 2000 respektive 3500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Xbox får du för mindre än en tusenlapp. Men köp 360, helt klart, den kostar, ja, ca 3500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Kan du länka till en sida med Xbox under 1000kr?? (nytt ska det vara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 1 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Varför är det svårt att få tag på en Xbox? Gjörs de inte längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieGun Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Du kan knappt få tag i en Xbox idag, de finns bara hos några få inte så "kända" åtreförsäljare. Men några utav skillnaderna är: Ny design Bättre hårdvara HD Bättre Xbox Live Men om du tänker på att köpa en av de så köp absolut Xbox 360 och inte Xbox, de kostar ca 2000 respektive 3500. Liksom vem är det skilnnad för, Xbox eller Xbox 360? Du glömde skriva det. Är det bara Xbox som är svår att få tag i eller är det Xbox 360 med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Xbox har slutat tillverkats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Det görs inte några mer spel till vanliga Xbox. Du gör ett STORT misstag om du INTE köper Xbox 360! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 @ CookieGun Självklart menade jag att Xbox 360 har de där sakerna jag radade upp, f*n inte trodde du väl att en 3 år äldre konsoll skulle ha bättre hårdvara än en nyare, trodde inte jag skulle behöva nämna det men såna som du kanske inte fattar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hallehee Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Alltså om du köper Xbox kommer du typ bara få köpa begangnade spel å skit. Mkt smartare å köra på ett 360 direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 xbox är skit (inte 360) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.