SlimShady Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Skrivet 1 Januari 2008 För i tiden, ( :P ), hade man msn att kontakterna var i stora ikoner i listAN så att man såg deras visningsbild i listan, om ni hajjar vad jag menar? Nu är alla kontakter små och man ser bara den lilla gubben o ingen visningsbild.. ? Kan man ta tillbaka det för en kompis hade gjort det med den nya msn men hade glömt av hur han hade gjort det lol. :P Så om nån skulle kunna säga det skulle de va schysst. Citera
Katt Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Skrivet 1 Januari 2008 Jag tror man måste ha MSN Plus, eller vad det heter, för det... Jag kikade iaf igenom alternativen och jag hitta inget... :< Citera
Gäst EDOBEM Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Skrivet 1 Januari 2008 Klicka på upp-ner pilarna >Visa information om kontakt Citera
Katt Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Skrivet 1 Januari 2008 Men jag och Viper vill ha så att man ser alla bilder på en gång, brevid namnen, liksom. Citera
Gäst EDOBEM Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Skrivet 1 Januari 2008 Ok, men när jag gör det så blir det bilder vid visningsnamnen Citera
Katt Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Skrivet 1 Januari 2008 Oj, så dum jag är, nu fattar jag! Tack! :D Citera
Gäst EDOBEM Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Skrivet 1 Januari 2008 Fast jag fattar inte varför ni vill ha det så, det blir bara jobbigare att se vilka som är online Citera
SlimShady Skrivet 1 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 1 Januari 2008 Aa, tack så mkt!! Att ja inte kom på det haha ^_^ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.