ixam Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Hur långt har ni kommit på The Simpsons game? Jag är färdig med det...men jag ar inte hittat alla saker som man ska samla än :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Mm jag är färdig med det. Har inte heller alla saker men spelet är för tråkigt för att spela om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Jag är vid mitten ungefär. Har inte spelat på länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lulle97 Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 jahop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Dans mattan i slutet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tamman Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Behöver hjälp har klarat gud men har ändå inte varvat spelet :(:(:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 27 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Du måste samla alla duff kapsyler och sånt för att varva spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Jag har klarat hela spelet ! P.S jag är 79 % långt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finnur Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 jag har klarat spelet det er jätte lätt :) :) :) :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fgu Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Hur långt har ni kommit på The Simpsons game? Jag är färdig med det...men jag ar inte hittat alla saker som man ska samla än :( jag har snart varvat det :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg