Gäst InTech Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Skrivet 1 Januari 2008 ja, idag testde jag att bränna bilder på en skiva. Men den ps3an hittade dem inte? vad kan vara felet? Citera
HotKey Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Skrivet 1 Januari 2008 Vet inte vad felet är. men jag vet vad man ska göra för att se dom.... när du ska klicka på Ikonen tryck på Y och "visa alla" så kommer du se dom sen.... Citera
Gäst InTech Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Skrivet 1 Januari 2008 Dedär är väl xbox? Så du menar nu X, eller Trekant Citera
Scarlet Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Skrivet 1 Januari 2008 Vet inte vad felet är. men jag vet vad man ska göra för att se dom.... när du ska klicka på Ikonen tryck på Y och "visa alla" så kommer du se dom sen....Uhm. Det där är ju xbox :S Intech. Jag tror man ska göra som han sa (förutom det där med Y) Någonting med skivikonen iallafall :) Citera
TheCheater Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Skrivet 2 Januari 2008 du går till bilder, sedan trycker du på trekant så kan du ladda ifrån skiva, USB-minne, hårddisk eller någon annan enhet. Citera
Gäst InTech Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Skrivet 2 Januari 2008 Meh, förut gick det inte för mig, nu gåre ju, den hittar direkt XD Men tack för hjälpen alla.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.