Gäst InTech Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 ja, idag testde jag att bränna bilder på en skiva. Men den ps3an hittade dem inte? vad kan vara felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotKey Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Vet inte vad felet är. men jag vet vad man ska göra för att se dom.... när du ska klicka på Ikonen tryck på Y och "visa alla" så kommer du se dom sen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Dedär är väl xbox? Så du menar nu X, eller Trekant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Vet inte vad felet är. men jag vet vad man ska göra för att se dom.... när du ska klicka på Ikonen tryck på Y och "visa alla" så kommer du se dom sen....Uhm. Det där är ju xbox :S Intech. Jag tror man ska göra som han sa (förutom det där med Y) Någonting med skivikonen iallafall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 du går till bilder, sedan trycker du på trekant så kan du ladda ifrån skiva, USB-minne, hårddisk eller någon annan enhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Meh, förut gick det inte för mig, nu gåre ju, den hittar direkt XD Men tack för hjälpen alla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.