Gäst InTech Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Skrivet 1 Januari 2008 har admin tagit bort extralänken, jag tänkte precis ge ut den till några vänner och så, då märkte jag det :/. Jag vill så gärna ha den! igen.. (Den kom väl upp alledes nyss om jag inte har fel..?) Citera
Njugen Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Skrivet 1 Januari 2008 (redigerat) Extralänken har inte försvunnit. Du hittar den här: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=93. Eller så går du helt enkelt in på "Mina inställningar", och klickar på "Extralänk" under rubriken "Alternativ". Redigerat 1 Januari 2008 av Hitsugaya Citera
Gäst InTech Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Skrivet 1 Januari 2008 Men vart är den då? asså. jag menar själva länken dit? ser den inte i inställningar (men tack för länken ändå ;P) Citera
Gäst TheWho Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Skrivet 1 Januari 2008 Där finns den, i menyn åt vänster. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.