Gäst InTech Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 har admin tagit bort extralänken, jag tänkte precis ge ut den till några vänner och så, då märkte jag det :/. Jag vill så gärna ha den! igen.. (Den kom väl upp alledes nyss om jag inte har fel..?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 (redigerat) Extralänken har inte försvunnit. Du hittar den här: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=93. Eller så går du helt enkelt in på "Mina inställningar", och klickar på "Extralänk" under rubriken "Alternativ". Redigerat 1 Januari 2008 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Men vart är den då? asså. jag menar själva länken dit? ser den inte i inställningar (men tack för länken ändå ;P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Där finns den, i menyn åt vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.