FD_2 Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Gta sa film Det är min GTA San Andreas film Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Gta sa film Det är min GTA San Andreas film Det är ju bara gamla screenshots från spelet. :huh: Vad är meningen med den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 2 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 (redigerat) Tyckte den var rolig att göra *Edit* Nu har jag gjort en till GTA 3: http://www.youtube.com/watch?v=cE3C_SNQHYc GTA 2: http://youtube.com/watch?v=muH_krQWIW4 GTA VC: http://www.youtube.com/watch?v=cs0biR5MULU Redigerat 4 Januari 2008 av FD_2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Är det här ett skämt? Varför göra en tråd om dom här filmerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Är det här ett skämt? Varför göra en tråd om dom här filmerna? Vadå, han tyckte det var roligt att göra dem??!? :angry: Nej, håller med dig. Ser heller ingen mening med denna tråd samt filmerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 det är ju bara bilder hittade på internet,hade varit lite roligare om det var dina egna bilder och film klipp. lite musik hade inte skadat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 4 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 på vc videion finns det musik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Om det är du som gjort filmerna så kan jag lära dig att GTA Vice City stavas som jag skrev det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 4 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Om det är du som gjort filmerna så kan jag lära dig att GTA Vice City stavas som jag skrev det.Det blev bara fel när jag skrev Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Aha! Tips: Vill du att filmen ska bli sevärd kan du börja stava rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 4 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 OK!! Skall lägga till klipp på den nya filmerna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) Plus, håller med Thug4Life! Fixa in lite musik till de nästa filmerna och (vad jag tycker skulle vara roligt och jag tror många fler skulle tycka vara kul) kanske en liten story! Om du har GTA på PC kan du ladda något inspelningsprogram (om du vill) och spela in. Redigerat 4 Januari 2008 av ario10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg