HotKey Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 jag har tänkt på detta ett tag nu och det låter som om det borde funka!,,,, man kan ju spela brända DVD filmer på ps3.. men då borde det gå att spela brända ps2 spel och ps1 spel!... (som ligger på en DVD-R skiva lr liknande)... Testa detta killar o tjejer! PS: jag äger inte en 60 Gb utan en 40 gb, därför kan inte jag testa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Det kanske går, Men helt otroligt onödigt, Om man ska ha chip eller så ska man ha riktiga spelen! (chip och bränna är ju typ 2 olika saker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 asså 40 gigarn kan spela ps1 spel men inte ps2 spel..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Nej, Den kan inte spela ps1 spel heller.. Men om man ska bränna ett spel. så måste man ha stora skivor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 men hur kan jag då spela ps1 spel på min 40 gig ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 aha, det var då ett smart drag av sony.. Då köper dem ps2an också, eller.. För att köra singstar och sånt. smartsmart. Men jag ska inte testa det, men någon frivillig här ;P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 nix har inga brända spel,men all PS2 spel funkerar inte lika bra i PS3(60 GB) som i PS2. dom ända jag har som inte funkerar korrekt i PS3(60gb) är SA,VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FabrikatioN Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Mja...Man behöver ju inte ha så jättestora skivor. Vissa spel är ju väldigt små. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.