Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

"San Andreas will be available exclusively for the PlayStation®2 computer entertainment system".

Bara galningar skulle köpa en Ps2 för att få spela Gta:sa i förväg. Jag väntar på releasen till PC/xbox. Damn you Rockstar.

Gäst -Snake_bite-
Skrivet

"San Andreas will be available exclusively for the PlayStation®2 computer entertainment system".

Bara galningar skulle köpa en Ps2 för att få spela Gta:sa i förväg. Jag väntar på releasen till PC/xbox. Damn you Rockstar.

En person sa till mig att san andreas bara kommer till PS2,, Men jag tror den kommer till PC med.
Gäst Soffan
Skrivet
(-Snake_bite- @ 13/03-2004 11:01:20)

En person sa till mig att san andreas bara kommer till PS2,, Men jag tror den kommer till PC med.

Ja det kommer bara till PS2 men efter ett tag så kommer spelet till dom andra konsollerna!

Tycker det är sk*t dåligt att ett spel måste komma till en konsoll och efter ett tag så kommer det till dom andra!

Skrivet

Jag hette Rockstar här förr :P Men bytte namn ;)

Hoppas de inte dröjer för länge tills den kommer ut :(

Skrivet

Man kan boka GTA:San Andreas på webhallen!!!!!!!!!!!

mm jag vet det är coolt men det finns inte änn!
Skrivet

Nästan alla nya spel kommer till PS2. (Det är ändå roligare att spel "GTA" på PS2 än vad det är på PC) :P

Grafiken brukar vara vassare på PC: Plus att modmöjligheterna är större.
  • Skapa ny...