Hoppa till innehåll

Gta:san Andreas


Rekommendera inlägg

"San Andreas will be available exclusively for the PlayStation®2 computer entertainment system".

 

 

Bara galningar skulle köpa en Ps2 för att få spela Gta:sa i förväg. Jag väntar på releasen till PC/xbox. Damn you Rockstar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst -Snake_bite-

"San Andreas will be available exclusively for the PlayStation®2 computer entertainment system".

 

 

Bara galningar skulle köpa en Ps2 för att få spela Gta:sa i förväg. Jag väntar på releasen till PC/xbox. Damn you Rockstar.

En person sa till mig att san andreas bara kommer till PS2,, Men jag tror den kommer till PC med.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan
(-Snake_bite- @ 13/03-2004 11:01:20)

"San Andreas will be available exclusively for the PlayStation®2 computer entertainment system".

 

 

Bara galningar skulle köpa en Ps2 för att få spela Gta:sa i förväg. Jag väntar på releasen till PC/xbox. Damn you Rockstar.

En person sa till mig att san andreas bara kommer till PS2,, Men jag tror den kommer till PC med.

Ja det kommer bara till PS2 men efter ett tag så kommer spelet till dom andra konsollerna!

Tycker det är sk*t dåligt att ett spel måste komma till en konsoll och efter ett tag så kommer det till dom andra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"San Andreas will be available exclusively for the PlayStation®2 computer entertainment system".

 

 

Bara galningar skulle köpa en Ps2 för att få spela Gta:sa i förväg. Jag väntar på releasen till PC/xbox. Damn you Rockstar.

Jag hette Rockstar här förr :P Men bytte namn ;)

Hoppas de inte dröjer för länge tills den kommer ut :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...