Hoppa till innehåll

The Simpsons: Hit And Run

Toxin

Rekommendera inlägg

• 4 veckor senare...
Gäst SaintsRow2

ok ska säga såhär spelet är svårt som fan för det går mycket på tid roligt dock att man köra bilar och springa runt som man vill dock ger jag spelet 6/10 eftersom det är den enda spelet jag spelat och + att jag tycker inte du ska köpa det om du inte gillar att det går jätte mycket på tid. + du har inte mycket tid på dig heller 1 minut .

Redigerat av SaintsRow2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok ska säga såhär spelet är svårt som fan för det går mycket på tid roligt dock att man köra bilar och springa runt som man vill dock ger jag spelet 6/10 eftersom det är den enda spelet jag spelat och + att jag tycker inte du ska köpa det om du inte gillar att det går jätte mycket på tid. + du har inte mycket tid på dig heller 1 minut .

Lol, har Fable1 tagit över din profil?

Jag hade Hit and Run när jag var yngre och då älskade jag det.

Redigerat av Entropia
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol, har Fable1 tagit över din profil?

Jag hade Hit and Run när jag var yngre och då älskade jag det.

Samma här.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 10 månader senare...
  • 10 månader senare...
  • Skapa ny...