Gäst Cakeguy Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Men det första låter ändå fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Det är roligt tills man har klarat ut allt. ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 (redigerat) Tycker att det är skoj att gå runt och sparka på folk :D Redigerat 13 Juni 2010 av zazaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 (redigerat) ok ska säga såhär spelet är svårt som fan för det går mycket på tid roligt dock att man köra bilar och springa runt som man vill dock ger jag spelet 6/10 eftersom det är den enda spelet jag spelat och + att jag tycker inte du ska köpa det om du inte gillar att det går jätte mycket på tid. + du har inte mycket tid på dig heller 1 minut . Redigerat 10 Juli 2010 av SaintsRow2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 (redigerat) ok ska säga såhär spelet är svårt som fan för det går mycket på tid roligt dock att man köra bilar och springa runt som man vill dock ger jag spelet 6/10 eftersom det är den enda spelet jag spelat och + att jag tycker inte du ska köpa det om du inte gillar att det går jätte mycket på tid. + du har inte mycket tid på dig heller 1 minut .Lol, har Fable1 tagit över din profil? Jag hade Hit and Run när jag var yngre och då älskade jag det. Redigerat 10 Juli 2010 av Entropia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 ok ska säga såhär spelet är svårt som fan för det går mycket på tid roligt dock att man köra bilar och springa runt som man vill dock ger jag spelet 6/10 eftersom det är den enda spelet jag spelat och + att jag tycker inte du ska köpa det om du inte gillar att det går jätte mycket på tid. + du har inte mycket tid på dig heller 1 minut .Lol, har Fable1 tagit över din profil? Jag hade Hit and Run när jag var yngre och då älskade jag det. Samma här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Spelar det ibland och då är jag självklart Homer B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Macymagiska1 Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Shit. Denna tråden väcker URGAMMLA minnen. Jag brukade spela detta innan. Jag tyckte det var bra. Jag gillade mest med Lisa. För att det var på kvällen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 ja gillar det dock roligare på pc:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg