Mintplanta Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Själv fick ja tony hawk proving ground, rekomenderar det starkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Fick Ravman raving rabbits 2, fasst det sög.... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Finns det till DS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 3 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Jo det tror jag att det gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Oj, jag skrev fel, det var 1:an jag fick , inte 2:an. Och JA det finns :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 jag fick en r4 i julklapp :D , nu har jag ALLA spel!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Jag fick The Legend Of Zelda: Phantom Hourglass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Jag fick The Legend Of Zelda: Phantom Hourglass. Det vill jag ha! Är det kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA1997 Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Jag önskade mig konsollen man jag fick den inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 fick sims 2 castaway,och ja det är roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
afffe Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 ja hade den gamla versionen av ds men fick den nya och 12 spel :D och så fyllde ja år fem dar efter jul så fick ja 3 spel jag fick: zelda fantom of hourglass sonic rush brain age how old is your brain drawn to life metroid prime hunters lego starwars kim possible sims 2 'sims 2 pets pokemon pearl 42 all time classics nintendogs chiuaua and friends simcity ds tonyhawks proving ground jam session :gitarr: :gitarr: asså en g6 fick ja på 16 gigabyte säg nåt spel ja ska ha så kan ja lägga in det :D :D igår fick jag hem 283 spel till min g6 flash den finns på rejoy.se för 600.- då får du in 30 spel och för 1000 .- får du in 75 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Fick inget DS-spel men önskade mig inget iheller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg