Gäst favole Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 ja hade den gamla versionen av ds men fick den nya och 12 spel :D och så fyllde ja år fem dar efter jul så fick ja 3 spel jag fick: zelda fantom of hourglass sonic rush brain age how old is your brain drawn to life metroid prime hunters lego starwars kim possible sims 2 'sims 2 pets pokemon pearl 42 all time classics nintendogs chiuaua and friends simcity ds tonyhawks proving ground jam session :gitarr: :gitarr: asså en g6 fick ja på 16 gigabyte säg nåt spel ja ska ha så kan ja lägga in det :D :D igår fick jag hem 283 spel till min g6 flash den finns på rejoy.se för 600.- då får du in 30 spel och för 1000 .- får du in 75 OMG! är ni rika? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 jag fick ej ds spel i jul klapp,snyft Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Fick Pokemon Diamond. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dslover Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Fick: Mario Party Ds Simpsons Game Castlevania Days Of Ruin Phoenix Wright Ace Attorney Rekomenderar alla spelen skarpt! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 nae. men wii spel. ( har ds också) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Själv fick ja tony hawk proving ground, rekomenderar det starkt jag fick inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg