Hoppa till innehåll

Members


Gäst Aso100

Rekommendera inlägg

Gäst Aso100

Hej!

 

 

nu tänkte jag att vilja bli member allså är det säkert att dem inte tar med pengar t.ex 200 kr istället eller nåt om man t.ex skulle bli member? för min pappa tror att det finns hackers i runescape eller nåt sånt men är det sant? eller är det exakt 42kr i månaden?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man kan använda paypal för att bli memb gratis, är väldigt säker på att det funkar. tror det finns en tråd om det.

Lol?

 

Man använder paypal för att betala, man lägger in pengar i det sen så använder man det som ett...ja som ett kort som mastercard, visa och sånt.

 

Och det kostar runt 4€ alltså nått vid 40-50kr i månaden.

Och oroa dig inte över hackare, dom kan inte hacka ditt paypal å sånt...Det är ganska svårt tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man kan använda paypal för att bli memb gratis, är väldigt säker på att det funkar. tror det finns en tråd om det.

Lol?

 

Man använder paypal för att betala, man lägger in pengar i det sen så använder man det som ett...ja som ett kort som mastercard, visa och sånt.

 

Och det kostar runt 4€ alltså nått vid 40-50kr i månaden.

Och oroa dig inte över hackare, dom kan inte hacka ditt paypal å sånt...Det är ganska svårt tror jag.

 

Det finns en sida man lägger upp lite olika saker typ bilder tror jag. Man får pengar på ett paypal konto när folk tittar på sakerna då lagt upp, det tar dock oftast väldigt lång tid. På så vis kan du bli gratis member genom paypal.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man kan använda paypal för att bli memb gratis, är väldigt säker på att det funkar. tror det finns en tråd om det.

Lol?

 

Man använder paypal för att betala, man lägger in pengar i det sen så använder man det som ett...ja som ett kort som mastercard, visa och sånt.

 

Och det kostar runt 4€ alltså nått vid 40-50kr i månaden.

Och oroa dig inte över hackare, dom kan inte hacka ditt paypal å sånt...Det är ganska svårt tror jag.

 

Det finns en sida man lägger upp lite olika saker typ bilder tror jag. Man får pengar på ett paypal konto när folk tittar på sakerna då lagt upp, det tar dock oftast väldigt lång tid. På så vis kan du bli gratis member genom paypal.

 

finns en sida www.bux.to man klickar ads o låter dom va uppe 30 sekunder på en månad tjänade jag 64.00$ fast man ska ju ha paypal för de

 

Yours,

KorreX

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...