27Caramele Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Skrivet 3 Januari 2008 jag har precis lagat power plant stället men har ingen aning om vart jag ska nu. snälla hjälp! OBS: 10 fm till den som svarar först (måste så klart funka)
Dharok Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Skrivet 3 Januari 2008 Jag tror att man ska gå och väcka Snorlax nu fast jag vet ej säkert. har ej kört pokemon gold på ganska länge.
27Caramele Skrivet 3 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2008 nej det är inte det för jag har provat
Euphoria Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Skrivet 4 Januari 2008 Om jag inte har fel ska du ta dej till Vermilion City sen näråt till power plant, d.v.s lilla stugan och genom den stugan kmr du till Saffron city. Fast om du har fått Expn.Card från power plant ska du gå fram till Snorlax och använda radion så att du kan ta dej till diglett grottan som snorlax blockerar. Kom ihåg att tågkortet ligger i Saffron city också. Jag vet inte exakt vilka gym du har klarat, eller vart d har kommit så jag vet inte mer. Men om jag hjälper gärna till om du ger mej mer detaljer.
27Caramele Skrivet 4 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2008 tack så mycket men jag fattar inte hur man använder radion. jag har klarat gym förutom brock, den sista och en till. jag har pratat med alla i power plant men har ingen expn.card
Dharok Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) jag tror att man ska gå till Radio huset i Kanto och där för man kortet. Sen ska man ställa sig framför Snorlax och välja Poke flute låten. Redigerat 4 Januari 2008 av Dharok
Euphoria Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Skrivet 4 Januari 2008 Radion får man i johto väl har jag för mej. Tredje gymmet, stora höghuset. Har du slagit Sabrina, tagit dej till spökstaden?
Dharok Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Skrivet 5 Januari 2008 Radion får man i johto väl har jag för mej. Tredje gymmet, stora höghuset. Har du slagit Sabrina, tagit dej till spökstaden?Den har han redan men det finns ett radiohus i kanto också. Han behöver en speciell radiokanal.
27Caramele Skrivet 7 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2008 Euphoria vann för att han sa att radio kortet var i jotho. grattis
Rekommendera inlägg