Xats Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 eh pröva trauma ceneter och bli kirug XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Sälja PS3?? =I Väldigt kul....NOT Eh? Det var bara ett alternativ jag skrev... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 (redigerat) Zelda är ganska kul jag har det klara det på typ 47 timmar första gången :P Du kan ligga under fylle bänken där fylle gubbarna sitter och driker och när dom slänger sina flaskor på marken tar du dom sen sticler du fort till ICA och pantar dom då kanske du får lite pengar PS Jag Klarade Zelda på 17 timmar andra gången Redigerat 17 Mars 2008 av Angelo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 men angelo vi skiter i hur fort du klarade spelet. ps, köp ett 360 istället, mycket roligare-,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 (redigerat) men angelo vi skiter i hur fort du klarade spelet. ps, köp ett 360 istället, mycket roligare-,- varför är 360 bättre?? bättre grafik kanske men wii har bättre spelkänsla. Nä jag har ett wii och är nöjd med det skulle alldrig byta det mot ett 360 eller ps3. På nästan alla wii spel jag har spelat har jag haft mycket roligt. Om Du Ska köpa wii med mario gallaxy kan excite truck va ett bra andrahandsval* om du gillar bilspel som mariokart. :cool: Edit: Khazar du är väldigt dryg mot alla, hur många varningar måste inte du ha, fick en varning när jag var dryg första gången.... Redigerat 17 Mars 2008 av IngweCalanor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 men angelo vi skiter i hur fort du klarade spelet. ps, köp ett 360 istället, mycket roligare-,- varför är 360 bättre?? bättre grafik kanske men wii har bättre spelkänsla. Nä jag har ett wii och är nöjd med det skulle alldrig byta det mot ett 360 eller ps3. På nästan alla wii spel jag har spelat har jag haft mycket roligt. Om Du Ska köpa wii med mario gallaxy kan excite truck va ett bra andrahandsval* om du gillar bilspel som mariokart. :cool: Edit: Khazar du är väldigt dryg mot alla, hur många varningar måste inte du ha, fick en varning när jag var dryg första gången.... Han sa aldrig bättre, bara roligare och jag håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Jag håller också med! Men jag får inte köpa 360 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 köp wii det äger Mario Galaxy äger också XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Jag håller också med! Men jag får inte köpa 360 :(Får du inte köpa det? Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 2 bra anledningar till att köpa wii 1.Mariospelen 2. zelda ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Ett spel du kan köpa är GH3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Finns många bra spel, några måsten: Super Mario Galaxy Mario Kart Wii SSBB (kommer snart) Guitar Hero 3 Metroid Prime 3 Zelda: TP Resident Evil 4 Resident Evil Umbrella Chronicles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.