Hoppa till innehåll

Assassins Creed Eller Half Life 2 Orange Box?


ryu-hayabusa
 Dela

Rekommendera inlägg

Har själv haft båda spelen, och även sålt de båda, inte för att det var två dåliga spel utan för att det var två spel som jag spelat tillräckligt mycket för att tröttna på. Assassin's Creed är nog mitt val, eftersom Orange Box har en ganska gammal känsla över sig då den innehåller två spel från 2004 (Half-Life 2) och 2006 (Half-Life 2: Episode One). Även om Orange Box har bättre hållbarhet än Assassin's Creed är den sistnämnde som får min röst. Jag förstår inte riktigt att man kan kalla Half-Life 2 världens bästa spel. Det är ett bra skjutarspel, inget snack om saken, men världens bästa spel är det långt ifrån att vara. Med en stor öppen värld, snygg grafik och en bra story blir det Assassin-s Creed jag säger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

två helt olika spel, var lite mer exakt på vad du vill ha..

Okej du fattar inte? menar då tex medeltiden så är det assassins, och tvärtom, vapen eller svärd? multiplayer eller inte?

allt sånt måste jag och så många andra få veta först. för att få fram ett resultat på vad som är bäst för dig.

Tips : Gå in på Youtube och sök lite på dom, då vet du direkt om ja eller nej för båda två.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte spelat något av dem, men skulle nog ta Orange Box då Halflife 2 är grymt (enda spelet i boxen jag spelat, fast inte från själva boxen :P) och Team Fortress 2 verkar askul, däremot så tror jag nog att Assassin's Creed är bra också, så vet inte...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...