Julihann Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Din stavning måste bli väldigt mycket bättre. Jag fattar inte för fem öre vad du säger.okej okej okej!! jag vet att jag stavar som en krata :ng: Ah de gör du ... för kratta stavas med två T ;: De är ok att stava fel om folk fortfarande kan läsa det. (tycker jag) för jag stavar skit dåligt själv ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NINTEDO Skrivet 20 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Din stavning måste bli väldigt mycket bättre. Jag fattar inte för fem öre vad du säger. okej okej okej!! jag vet att jag stavar som en krata :ng: Ah de gör du ... för kratta stavas med två T ;: De är ok att stava fel om folk fortfarande kan läsa det. (tycker jag) för jag stavar skit dåligt själv ;) ;: typist jag :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 (redigerat) antar det. ps ville inte göra detta inlägg hur tar man bort inlägg? Redigerat 21 Januari 2008 av Link95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 antar det. ps ville inte göra detta inlägg hur tar man bort inlägg? Det går inte att ta bort inlägg, det går bara att ändra det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 ok.dom borde ordna till så det går att ta bort sina inlägg på fuska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 jag skriver asfult i verkligheten ingen utom jag fattar vad detstår för nåt :D :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NINTEDO Skrivet 26 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 (redigerat) jag skriver asfult i verkligheten ingen utom jag fattar vad detstår för nåt :D :P :P :Psama här usel hanstil blus stavnig som en kratta(he he två T)är likamed igen ser vad det står och skule nån se vad det står så kommer vi till stavnigen :angry: Redigerat 26 Januari 2008 av takato Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 (redigerat) jag skriver asfult i verkligheten ingen utom jag fattar vad detstår för nåt :D :P :P :Psama här usel hanstil blus stavnig som en kratta(he he två T)är likamed igen ser vad det står och skule nån se vad det står så kommer vi till stavnigen :angry: dina stavfel i detta inlägg: sama=samma hanstil=handstil blus=plus igen=ingen. ville bara säga du kan ju kolla vad du har skrivit och ändrat det Redigerat 27 Januari 2008 av Link95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 jag skriver asfult i verkligheten ingen utom jag fattar vad detstår för nåt :D :P :P :P sama här usel hanstil blus stavnig som en kratta(he he två T)är likamed igen ser vad det står och skule nån se vad det står så kommer vi till stavnigen :angry: dina stavfel i detta inlägg: sama=samma hanstil=handstil blus=plus igen=ingen. ville bara säga du kan ju kolla vad du har skrivit och ändrat det Vadå ska han ha någon som rättar honom efter varje inlägg, de går ju inte. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 (redigerat) sant :rolleyes: Redigerat 29 Januari 2008 av Link95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 (redigerat) nån som kan svara på frågan och hålla oss till ämnet? sorry dubbelinlägget Redigerat 17 Februari 2008 av Gamer95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg