swagzter Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Skrivet 3 Januari 2008 Har lite problem me filhanteraren :S När jag dubbelklickar på t.ex mina dokument, mina bilder o de så händer de inget .. Ingenting kommer upp ..... Förslag på vad jag kan göra för att de ska funka ?? Tacksam för svar ;: Nu är den ennu skummare.. (våran dator..) När jag öppnar användarkonton (mappen) (öppnar i xplorer) så står de skriptfel i internet explorer Citera
swagzter Skrivet 3 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2008 Har kanske varit lite osmart för jag har raderat användarna i c\documents and setings\namnet på användarna för att kunde inte gå in på kontrollpanelen där användarkontona finns..... Har detta nått med det att göra ?? Fundera på o installera om hela datorn... Men hur ?????????????????? SNÄLLA SVARA :thanks: Please! ! ! ! ! ! ! ! ! Citera
Gäst Xarph Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Skrivet 3 Januari 2008 om du har en xp skiva så boota från den och ta installera sen ta bort partion och skapa en ny och sen installera på den och sen föjler du bara avisningarna Citera
swagzter Skrivet 4 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2008 Mmmm.... Låter som en bra ide.... Bara det att ja inte har nån skiva ^_^ Citera
Crys Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) Då får du köpa en ny CD, om du inte lyckas fixa det på ett annat sätt. Testa Systemåterställning. Redigerat 4 Januari 2008 av Crys Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.