Gäst Xarph Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 hej jag har fått problem... jag laddade ner en layout till en hemsida. i meppen fanns det massa gif filer och en htm fil och 2 .psd filer. jag ändrade på en .psd fil i photoshop men när jag öppnar index.htm så är det min gamla. kan någon hjälpa mej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 (redigerat) hej jag har fått problem... jag laddade ner en layout till en hemsida. i meppen fanns det massa gif filer och en htm fil och 2 .psd filer. jag ändrade på en .psd fil i photoshop men när jag öppnar index.htm så är det min gamla. kan någon hjälpa mej? En .psd-bild är originalbilden av .gif-bilderna. Din .html-fil använder sig antagligen av gif-bilder, vill du att ändringarna som du gjort på .psd-bilden ska synnas i index.htm så ska du spara .psd-bilden som .gif (alltså spara och ersätta .gif-bilden som motsvarar/ser likadant ut som din .psd-bild). Redigerat 3 Januari 2008 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 (redigerat) ok men det är typ 15.gif bilder som det står typ "start" på en och "gästbok" på en Redigerat 3 Januari 2008 av Xarph Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 (redigerat) ok men det är typ 15.gif bilder som det står typ "start" på en och "gästbok" på en Kolla igenom alla .gif-bilderna. Eller vad är det för bild i .psd-filen? Om .psd-filen är själva logon (alltså headern) så kan du leta rätt på den motsvarande .gif-bilden. Det ska inte vara svårt. Ifall du inte vill öppna alla bilder för att kontrollera så får du väl ta och visa miniatyrer på alla bilder som du har i mappen. Annars om .psd-bilden är av något helt annat slag än de .gif-bilder som du fick med så är det bara att spara .psd-bilden som .jpg eller .gif och inkludera den på passande ställen i .html-dokumentet. Redigerat 3 Januari 2008 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.