DDDD Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 hej, jag undrar om TLoZ:PH är värt pengarna(det kostar 51,90 euro..ca 519 sek) det är mycket pengar...så nu undrar jag äär det värt det??? svara snabbt helst P.S jag är den sorten som tröttnat på spel fort..kommer jag att tröttna på den tror ni?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Det kommer att bli letande och massa svåra gåtor men om du inte ger upp på dom är det värt det. Men du kan säkert få det billigare någon annanstans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 tycker det är värt det, skitkul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 7 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 men det finns inte billigare,jag her letat i alla butiker som säljer spel inom 30 kilometers gräns(tror jag) och vi far inte ofta längra bort och det är nog inte övertygande att jag vill att vi ska fara bara för att jag vill leta efter ett billigare spel till ett pris!!och dessutom sjunker aldrig ds-spel i pris............................... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 men det finns inte billigare,jag her letat i alla butiker som säljer spel inom 30 kilometers gräns(tror jag) och vi far inte ofta längra bort och det är nog inte övertygande att jag vill att vi ska fara bara för att jag vill leta efter ett billigare spel till ett pris!!och dessutom sjunker aldrig ds-spel i pris............................... Jaha, du bor i Finland... Kolla på nån onlineaffär, då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 8 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 men mina föräldrar låter mig inte handla på nätet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebigJ Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 vad får man om man fångar Neptoona?? :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blackmaster11 Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 epona jo man kommer till nästa temple här är en guide till majoras mask på svenska!!!! :D :D http://zeldasajten.com/zelda5.txt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 fel forum, flyttas.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrmaster Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 jag har det jag älskar det men jag har fastnat på ghostship :( . det är det där med spakar först stod det 24513 men det var fel. fattar inte vad jag ska göra nu.snälla jag behöver hjälp.skicka mail till mig min email address är [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 (suck) kan alla sluta säga att man ska lägga till sin e-mail adrress man kan ju svara här ju <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrmaster Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 jag e inte så jätte mycket inne p fuska.se så om någon vet så kommer svaret stå där i flera dar ¨å tröttnar jag sen när jag tänker leta fusk/guide på nåt annat spel så tänker jag: "1 meddelande hmm..." vill fortfarande ha svar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg