Drottar3n Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Har någon det? (: Om det tillåts av alla mods, så kan detta vara en typ hjälptråd, om det ej tillåts så ber jag om ursäkt.. Anyway, vilken har ni som favvochar isåfall?! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Jag minns inte mycket från detta spel. Har Sasuke Chidori? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Yep, som special teknik iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Jag har 2 favvo gubbar. Naruto och Neji Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 22 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Naaa ;x Man ska vara Kakan Big löv of Sennen Goroshi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg