Snake Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) Dödade just de två Tyrants i vita rockar som Wesker på det näst sista (sido) uppdraget, men inget hände sen, det finns ju ett sista sidouppdrag... Måste jag göra nåt speciellt för att låsa upp det? PS. Finns en risk att det kommer en till sån här tråd, fick disconnect när jag postade innan så fick skriva om. :S Redigerat 5 Januari 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Har exat samma problem som dig, inget kommer upp i slutet. Någon som vet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Har exat samma problem som dig, inget kommer upp i slutet. Någon som vet??Har tagit reda på problemet nu (tack Gamefaqs!), däremot så är det inte så lätt... måste klara Nightmare 2, och för att få den måste man klara Nightmare 1 med rank A. :S (det är det uppdraget med Rebecca som drömmer en mardröm i början) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Åhh... Hur ska man göra för att få Rank A? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 (redigerat) Du vet, när man har klarat ett uppdrag så står det ju först vilken rank man fått och så ovanför står det med mindre text vad du fick för rank i olika grejer, tror man ska få så många såna med A som möjligt för att få A. Positiva saken med det är la att för varje B rank du får så får du 3 stjärnor att uppgradera vapen med, så ju mer du gör det desto lättare blir det. Redigerat 10 Januari 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Jo jag vet det, men undra mer på vad man ska göra för att få rank A, skjuta headshot på alla zombies eller liknande, aja tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Har klarat den nu, ja om du skjuter critical på fiender så får du bonus till Critical. Däremot så låste jag inte upp sista uppdraget så måste finnas nåt mer uppdrag jag inte gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 (redigerat) Skit också! Frå som bäst Rankl B på det uppdraget, alltså det går ju inte att få bättre, så grymt dåligt att dem gjort sånt härmesigt ranksystem i spelet som bara gör det jobbigare, nu kommer jag aldrig klara spelet. :( Redigerat 10 Januari 2008 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 (redigerat) Testa att förstöra massa items, skjut zombies på pannan, hundar i ansiktet etc och släng granater när det kommer tex för många småspindlar. Trodde aldrig jag skulle klara det heller... När du har tillräckligt med poäng kan du ju uppgradera ett vapen vidare så det blir lättare och lättare.¨ Måste klara Death's Door också förresten, klara Raccoon's Destruction 3 eller vad den heter på rank A eller S (S går bra på Nightmare 1 också då det är ranken ovanför A) för att låsa upp den. Redigerat 10 Januari 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Testa att förstöra massa items, skjut zombies på pannan, hundar i ansiktet etc och släng granater när det kommer tex för många småspindlar. Trodde aldrig jag skulle klara det heller... När du har tillräckligt med poäng kan du ju uppgradera ett vapen vidare så det blir lättare och lättare.¨ Måste klara Death's Door också förresten, klara Raccoon's Destruction 3 eller vad den heter på rank A eller S (S går bra på Nightmare 1 också då det är ranken ovanför A) för att låsa upp den. Okej tack så mycket för hjälpen, ska försöka det du sa när jag orkar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 jag brukar ha lätt för sånna spel så jag fick redan A och S rank på de där banorna men mitt tips är bara att alltid vara lung, konsentrerasig på att få den röda pricken när man ska sickta på pannan och han nått så att man alltid kan stöda kontrollen med t.ex så brukar jag lägga mina (inte handflator men anndra sidan [vet inte vad det heter])i kors mot varandra så stöder man upp ... eller så kan man bara se på bilden ps.kedjan är den högra handen vad det gäller objekt så skutt på allt bara filerna (umbrella symbolena) får man också poäng av så man kan köra samma bara då och då och försöka få tag i alla filerna så har ni större chanser att få S eller A rank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 19 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Har klarat allt nu, fattas bara Handcannon och S på alla banor, och så har jag inte klarat secret level, men tack endå. =) Sergeis mutation var rätt lam. :/ Hur långt har du kommit nu Moose? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.