Musten Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Hej! Det kom fram ett meddelande att jag hade fått Ad-Aware så jag undrar, vad är det för nåt? Man kan ta bort det, men jag vet inte om jag ska det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) Hej! Det kom fram ett meddelande att jag hade fått Ad-Aware så jag undrar, vad är det för nåt? Man kan ta bort det, men jag vet inte om jag ska det.. Ad-Aware är ju ett antispionprogram. Jag tror att du menar att du har fått adware. Kör en virusscan och se om du kan ta bort objektet. Nu när det rör sig om adware så skulle jag föreslå att du laddar hem Ad-Aware och söker igenom datorn med den också, hjälper det ändå inte så föreslår jag att du söker på google efter en lösning på problemet med hjälp av namnet på adwaren som kommit in i din dator. Men det skulle hjälpa oss ännu mera om du kunde säga vad adwaren hette, samt vad det stod i det meddelande du fick och möjligen också säga vilket antivirusprogram du har. Redigerat 5 Januari 2008 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 jag sa till min pappa, och han fixade det.. Men tack ändå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.