gabbes08 Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 jag kan inte köpa båtvaktarn på andra ön jag har ett telefon uppdrag på första men jag femhundra tusen kronor eller dollar som det är i spelet <_< varför funkar det inte måste man göra alla uppdrag på första ön eller :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Det finns ett GTA forum posta denna tråd där i stället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabbes08 Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Det finns ett GTA forum posta denna tråd där i ställetvad hette forumet :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 på spel forum finns GTA forumet,man måste klara vissa saker för att kunna låsa upp andra,som t.e.x köpa saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabbes08 Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 på spel forum finns GTA forumet,man måste klara vissa saker för att kunna låsa upp andra,som t.e.x köpa saker.ja men det är j*vla svårt när man har fuskat för mycket :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 skit i uppdragen o spela på bara ;) lättast så jue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabbes08 Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 skit i uppdragen o spela på bara ;) lättast så juedu har rätt :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg