Gäst jeppedoli Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Jag håller på med pirate's treasure och jag har gett han rommen. Han gedde mej en "chest key" han säger att det finns en kista i blue moon inn i varrock. Jag hittar inte blue moon inn. Rita hälst en karta tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 den ligger i östra delen av varrock, där man går igenom en grind höger om runeaffären. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 den ligger i östra delen av varrock, där man går igenom en grind höger om runeaffären.jag vet vart det är nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 den ligger i östra delen av varrock, där man går igenom en grind höger om runeaffären.jag vet vart det är nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 allså där man köper öl allså baren i varrock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg