Dharok Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Hej! Jag undrar hur man köper avatars av andra medlemmar och hur det går till? Tacksam för svar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Du gör helt enkelt en ny tråd i FuskaMynt-forumet med passande rubrik och anger sedan dina önskemål kring avataren (t.ex. motiv, text, bakgrund). Minsta vinstbeloppet vid tjänst är 100 FM eller mer, vilket ska framgå i din tråd. Sedan är det bara att vänta på att avatar-bidrag strömmar in till tråden. När du har hittat en passande avatar så avslutar du helt enkelt tävlingen och skickar sedan det utlovade vinstbeloppet till skaparen av den vinnande avatarn. Mera om tjänster och tävlingar: http://www.fuska.se/forum/Regler_foer_tjae...ngar-t3896.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Tack för hjälpen! Nu vet jag hur jag ska göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.