gabbes08 Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Jag undrar om man kan chippa PS2 för om man kan det så ska jag spara pengar då ska jag köpa ett och be brosan ladda hem spel men kan man chippa PS2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Men ja tror jag vell Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Ja, såklart man kan chippa Ps2. http://www.console.se/search/ps2+chip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 i möndal eller nått kostar det 500kr att chippa det gjorde ja det funkar perfa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabbes08 Skrivet 7 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 i möndal eller nått kostar det 500kr att chippa det gjorde ja det funkar perfa :Där det som ett xbox chipp eller är det något helt annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Du lämnar in det, dom lägger in ett chip, du betalar. Så kan du spela brända spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabbes08 Skrivet 8 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Du lämnar in det, dom lägger in ett chip, du betalar. Så kan du spela brända spel. Hur mycket kostar det?? För om det kostar mer en tusen så e dröm,men försörd i möndal eller nått kostar det 500kr att chippa det gjorde ja det funkar perfa :Där det som ett xbox chipp eller är det något helt annat var chipade du det ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Ett chip kostar allt från 300-1300kr. Man brukar kunna chippa på ganska många ställen. Goggla runt lite och se om du hittar något nära där du bor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eafg Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Mnja jag chppade mitt o det funka ett tag men nu vägrar den läsa skivor. non som vet vad jag ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabbes08 Skrivet 12 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Ett chip kostar allt från 300-1300kr. Man brukar kunna chippa på ganska många ställen. Goggla runt lite och se om du hittar något nära där du bor. jag bor i tavelsjö byn utanför umeå tre mil är avståndet mellan umeå och tavelsjö :D Mnja jag chppade mitt o det funka ett tag men nu vägrar den läsa skivor. non som vet vad jag ska göra?kan ha varit ett för biligt chipp eller har det gått sönder... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 KKlart de går! Mitt e chippat :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Jag vill chippa mitt, vill ha GH 2 och 80´s men har inte råd..... :closedeyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg