swagzter Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Skrivet 5 Januari 2008 Hejsan... När jag sätter på min windows xp så kommer det upp en ruta som åker runt lite på skärmen... På den står det EJ OPTIMALT LÄGE .. REKOMENDERAT LÄGE : 1280x1024 60Hz ...... Man kan inte göra nånting (vad jag vet..) tror det är skärmen som det har o göra med... SNÄLLA SVARA :D Citera
neVah Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Skrivet 5 Januari 2008 Du behöver ändra om din upplösning på datorn till 1280x1024. Högerklicka på skrivbordet ( Där du har wallpapern och alla ikoner etc.), välj egenskaper och klicka på fliken inställningar. Där kan du sedan välja skärmupplösning. Citera
swagzter Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2008 .....Men man kommer inte in i windows .. de e bara den där rutan..... Annars fattar du väll att jag skulle testa de.. Citera
Katt Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Skrivet 5 Januari 2008 Ser du nånting annat än rutan, tex Windows laddaren eller nått? Citera
swagzter Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2008 Ser du nånting annat än rutan, tex Windows laddaren eller nått? Aaa.. Man se när det står windows xp o den laddar....Men när det är klart så kommer felmedelandet upp.... ???? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.