Str4ndB3rg Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Jag vill ha en bra guide på att formatera en dator. Min data pallar inte spel som den borde palla tex starWars Batllefront 1 Wc3. På wc3 så kan ja installera det, men när man ska starta det så är det bara svart. Starwars battalefront så kan man installera det men i slutet så står det att 'data/TAT' inte kan installeras eller något sånt,så att det avbryts då. Och likadant på andra spel händer det så,tex C&C ZH. (Fråga)-> Kan det va något brandvägg eller något som blockar vissa sådana filer? Jag tror att det va spelet WarRock som sabba min data. Hur formarterar jag? en schyst guide vore snällt... :( Ni som spelar StarWars battlefront 1 vet ni något om detta problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Sätt i Windows CD, starta om datorn och tryck " boot from CD" eller liknande. Sen så följer du anvisningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Aha ska testa tack! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Stoppa in Windows XP Recovery CD. Sen ska den läsa in 1283192839128saker. Sen väljer du Installera Windows. Sen tar du bort partionen. Och gör en ny. Och installerar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.