Pachu Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Som frågan lyder. Mina tillbehör är : Wii såklart och en dator, Lan adaptor och ett sd kort, Samt vanliga internet sladdar. Mitt nerladdnings pogram är Lime Wire. Behöver man nånting mer skriv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Vad menar du för filmer? Långfilmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Går inte för det e typ nåt spesiellt så man bara kan spela upp inpelade saker om... Går väl med en sån här!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Går inte för det e typ nåt spesiellt så man bara kan spela upp inpelade saker om... Går väl med en sån här!!! Förklara lite mer och rätta stavfel tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Om du ska ha bilder m.m. så stoppar du in SD kortet i datorns kort läsare. Sen lägger du över bilderna genom att öpnna minneskortet och sedan mappen där bilderna ligger, dra över dem till minneskort mappen. Sen tar du ut Sd kortet och stoppar in det i Wii:n. Sen går du väl typ in på photochannel tror jag. Vet inte resten då jag aldrig prövat själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.