Hoppa till innehåll

Flash I Ff


 Dela

Rekommendera inlägg

Hej där.

Jo, nu är det så att jag försöker använda flash på en sida, den fungerar utmärkt i IE, men dock syns inget i FF.

Koden:

<OBJECT 
     codeBase=http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,0,0 
     height=480 width=650 classid=clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000><PARAM NAME="_cx" VALUE="15346"><PARAM NAME="_cy" VALUE="11509"><PARAM NAME="FlashVars" VALUE=""><PARAM NAME="Movie" VALUE="computer.swf?text1=text1 &text2=..............%20%20&text3=text2%20&text4=tex3&text5=Poison | AcidSpy | BuMP1NG "><PARAM NAME="Src" VALUE="http://www.beepworld4.de/hp/flash/intros/computer.swf?text1=Team aCiD home.&text2=text4 %20%20&text3=text5 %20&text4=text6 &text5=text7"><PARAM NAME="WMode" VALUE="Window"><PARAM NAME="Play" VALUE="-1"><PARAM NAME="Loop" VALUE="-1"><PARAM NAME="Quality" VALUE="High"><PARAM NAME="SAlign" VALUE=""><PARAM NAME="Menu" VALUE="-1"><PARAM NAME="Base" VALUE=""><PARAM NAME="AllowScriptAccess" VALUE="always"><PARAM NAME="Scale" VALUE="exactfit"><PARAM NAME="DeviceFont" VALUE="0"><PARAM NAME="EmbedMovie" VALUE="0"><PARAM NAME="BGColor" VALUE=""><PARAM NAME="SWRemote" VALUE=""><PARAM NAME="MovieData" VALUE=""><PARAM NAME="SeamlessTabbing" VALUE="1">
                                                                                
                                                                                
                 >---->       XXMITNICKXX <----        <p></p>>  <embed 
     src="><PARAM NAME="            VALUE="fullscreen"       scale="exactfit"> 
     </embed>

Jag antar då att jag använd fel kod, men eftersom den ladda texten direkt ur koden så blir det rätt knepigt.

Några idéer?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...