OhDeaR Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Hur kommer man egenom den där h*l*e*es dimman!? jag har provat men jag kommer inte egenom?? dom säger nåt om en fiskare elr nåt <_< :huh: Hjälp mig fort!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaNaruto Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Har du kanonen? Isåfall ska du till Molida Island och där ska du hitta nån sjöfarares gömställe. Där står det på en skylt vägen genom dimman som du kopierar till din Sea Chart och sedan skriver in som Route när du kommer till dimman. (Om du inte har kanonen så ska du till Bomb Island och köpa den för ca. 50 Rupees. :D ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhDeaR Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Bra Tack! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhDeaR Skrivet 7 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Bra Tack! :) Men är Det i grottan elr?? kan du beskriva vägen med? :P :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Bra Tack! :) Men är Det i grottan elr?? kan du beskriva vägen med? :P :medieval: Har du problem med Molida Island? Du ska typ gräva ett snäpp söder om nån palm i byn iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhDeaR Skrivet 8 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Hej igen, nu behöver jag hjälp igen..... vart ligger: The temple of the ocean king (venne inte hur det stavas...) Jag har presis dödat den andra bossen & ska till 3:e kartan... Måste ha hjälp fort!!1 :o :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Den ligger på *första ön* som jag inte kommer ihåg vad den heter.. Du borde ju redan ha varit där flera gånger.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhDeaR Skrivet 11 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Ok, jag ska kolla Tack iaf :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg