Chihuahua Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Hehe prenumererar också, under prenumerationstiden har jag alla nummer mellan 238 och 295. Sen har jag ett skåp fullt med pappsens gamla pocketar - t.o.m pocket nr 1!! Skulle tro att de uppnår sisådär 100 stycken typ. Jo de är goa. Men de gamla var bäst. Jag undrar var alla gamla Ducktales serier som fanns i K:A & Co. har blivit av... de var riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Donald Duck Genius borde ha många.. jag har väl ett 20 tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 exaxt varför heter han så ifall han itte diggar kalle?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Han diggar Kalle men jag har väl runt 170 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Jag, eller min mamma gör det. :P Fast hon läser dom ju inte. Det kryllar av kalle ankas pocket hemma hos mig för jag har prenumererat i kanske 3-4 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Jag har också gjort det. Men jag har igentligen nästan alltid föredragit "riktiga" böcker.. Serierna läser jag bara om "Don Rosa" (tror att han heter så) har gjort dom... Han är bäst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Jepp han är bäst av alla. Men jag läser andra ändå... förutom vissa, som den där efterapningen av spindelmannen... vissa är så tydligt efterapade att man undrar varför författaren till den inte har nån fantasi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.