JonteFire2 Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 I vilka städer finns det Pickaxe-affärer. Pickaxe är en sån man hackar sten med. Snälla! Svara! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) Du får en på tränings ön som du kan använda, annars gå till lumbridge och gå till "kiosken" (kallar det så :P ). Kolla där, om det inte finns, byt server. Redigerat 6 Januari 2008 av Gnotchi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 En i Port Sarim också, annars vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
honda95 Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 där finns en i lumbride under jorden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Gå till Dwarwen mine, gruvan vid Falador. Där nere säljer de alla sorters pickaxes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 7 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 alla möjliga då eller?? Dem säljer ju bara typ bronse! Gå till Dwarwen mine, gruvan vid Falador. Där nere säljer de alla sorters pickaxes. Hur många affärer finns det där egentligen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 I Dwarwen mies finns det bara en pickaxe affär och där säljer det alla sorters pickaxes. men så finns det några andra affärer, t.ex General store. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrillen Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Jag kan tillägga att du får en pick axe mycket billigare via grand exchange. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Jag kan tillägga att du får en pick axe mycket billigare via grand exchange.Och vad är det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 En grotta i Falador där finns det bronze,iron,steel,mithrill,adamant,rune jag köpte rune. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 En grotta i Falador där finns det bronze,iron,steel,mithrill,adamant,rune jag köpte rune. Fel! Grand Exchange är ingen grotta utan ett stort trade hus. Där kan man köpa och sälja alla föremål som finns utom untradeable föremål. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
quest Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 hahaha noob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg